Viewer Counter

Friday, 10 May 2019

slam dunk(v,n) = တစ္စံုတစ္ခုကို လုပ္ရန္ လြယ္ကူသည္/ျခင္း(သို႔)ျဖစ္လာဖို႔ေသခ်ာသည္/ျခင္း။ ဘတ္စကက္ေဘာကို ဂိုးကြင္းထဲ ရိုက္သြင္းလိုက္သည္/ရိုက္သြင္းခ်က္၊။ ျပတ္ျပတ္သားသား အႏိုင္ယူသည္။
အသံထြက္။ ။(slam duhnk)
အသံုး။ ။ There's no doubt that he's guilty. The case is a slam dunk.
Wilbur slam dunked another one, raising the score from 108 to 110.

blackbird(v,n)= အနက္ေရာင္ အေမႊးစံုပါ ေျမလူးငွက္။ ကန္ထရိုက္စာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆိုထားေသာ အလုပ္သမား။ ျပန္ေပးဆြဲျပီး အလုပ္လုပ္ေစသည္(သို႔) က်ြန္တေယာက္ကဲ့သို႔ အလုပ္လုပ္ေစသည္။ က်ြန္ကုန္သြယ္ေရးအတြက္ ဆက္သြယ္ပတ္သက္သည္။
အသံထြက္။ ။(BLAK-buhrd)
အသံုး။ ။The blackbirded islanders were often promised wages never paid and held as indentured labourers past their promised termination date.

lionize= တစ္စံုတစ္ေယာက္အား စံျပသူရဲေကာင္း (သို႔)အေရးၾကီး သူတဦးအျဖစ္ ျမင္သည္၊ဆက္ဆံသည္။ တစ္စံုတစ္ေယာက္အား ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားသူ တစ္ဦးအျဖစ္ ဆက္ဆံသည္။ စိတ္ဝင္စားဖြယ္ ေနရာမ်ားကို လည္ပတ္သည္။
အသံထြက္။ ။(LY-uh-nyz)
အသံုး။ ။ Republicans continue to lionize Ronald Reagan as their ultimate hero.
I should like particularly to have you to lionize us there; and I don't fancy your running into danger.

Idiom
to draw a blank= အခ်က္အလက္ အေျဖ ရွာလို႔မရႏိုင္ျဖစ္သည္၊ စဥ္းစား ရွာေဖြလို႔ မရႏိုင္ျဖစ္သည္။ အားထုတ္ၾကိဳးစားလို႔ မရႏိုင္ျဖစ္သည္။
အသံုး။ ။ I'm sorry, I'm drawing a blank—what's your name again?
There was no sign of the murder weapon. The police searched every inch of the forest but drew a blank.

to flip your lid=အလြန္အမင္း ေဒါသထြက္လာသည္။ အလြန္စိတ္လႈပ္ရွားေစသည္။ အံၾသလြန္းေသာေၾကာင့္ စိတ္မထိန္းႏိုင္ျဖစ္သည္။
အသံုး။ ။ Everyone thought I'd flipped my lid when I quit my lucrative marketing job and moved to India.

Idiom
for keeps= အႏိုင္ရသူကို ဆက္လက္ ထိန္းသိမ္းေစသည္။ ေျပာင္းလဲမူမရိွ အျမဲထာဝရ ျဖစ္သည္။ ျပင္းျပင္းထန္ထန္၊ အသဲအသန္ ျဖစ္သည္။
အသံုး။ ။ He advised them to leave town for keeps.
We're separating for keeps.
You can't take the marbles back; we were playing for keeps.

No comments:

Post a Comment

Idioms to stick in your gulle/throat/crawt= လက်ခံရန် သို့မဟုတ် သဘောတူရန် ခက်ခဲသော/မဖြစ်နိူင်သော အသုံး။   ။ The way that Bob was fired has...