Viewer Counter

Thursday, 16 May 2019

Idiom
get your head down= လက္ရိွလုပ္ေနေသာအလုပ္ကို အာရံုစိုက္သည္၊ ကိုယ္ပါဝင္ေသာအလုပ္ကို အားစိုက္လုပ္ကိုင္သည္။ အိပ္သည္။
အသံုး။ ။ I just need to get my head down for a few minutes.
If you just get your head down, you'll finish your paper much faster.
flip burgers= တိုးတက္မႈ အခြင့္အေရး မရိွေသာအလုပ္လုပ္သည္၊ လစာနည္းေသာအလုပ္လုပ္သည္။
အသံုး။ ။ Do you want to spend the rest of your life flipping burgers! Do your damn homework!
juggling act(n)= ခက္ခဲေသာ ကိစၥမ်ားစြာကို တစ္ခ်ိန္ထဲ ႀကိဳးပမ္းထိန္းသိမ္းရသည္။
အသံုး။ ။ I think I need to hire an assistant, because keeping track of all these accounts and transactions on my own has become quite a juggling act!

hyperborean(n,adj) =ေျမာက္ဖက္အစြန္းတြင္ ေနထိုင္သူ၊ ေျမာက္ဖက္စြန္းႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ၊ အလြန္ေအးေသာ။
အသံထြက္။ ။ (hy-puhr-BOR-ee-uhn)
အသံုး။ ။ This kind of wild beast is found in the Hyperborean Mountains.
gerent (n)= အုပ္ခ်ဳပ္သူ၊ စီမံသူ။
အသံထြက္။ ။ (JIR-ent)
အသံုး။ ။ Prince, if you do go back to gerent you will be his right hand, as they say.
benthos(n)= ပင္လယ္ေရ ေအာက္ေျခမွာေနထိုင္ေသာ ဇီဝ(သစ္ပင္၊တိရိစာၦန္)မ်ား။
အသံထြက္။ ။ (BEN-thos)
အသံုး။ ။ Here, you can not only enjoy the beautiful sea view, but also dive into the sea to have a close contact with benthos .

Idiom
the long and short of it= အေၾကာင္းအရာ အက်ဥ္းခ်ဳပ္၊ အေရးႀကီးဆံုးအခ်က္။
အသံုး။ ။ The long and the short of it is that they are willing to start the work in January.
make tracks= ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ ထြက္ခြာသည္။
အသံုး။ ။ It's getting late, Jim - I think we should make tracks.
live and let live= အျခားသူမ်ား ေႏွာက္ယွက္ျခင္းမရိွဘဲ ေနထိုင္သည္၊ အျခားသူမ်ား၏ ေနထိုင္မႈကို ေႏွာက္ယွက္မႈမျပဳပါ။ စဥ္းစားေတြးေခၚမႈႏွင့္ အျပဳအမႈမတူသူမ်ားကို လက္ခံနားလည္သည္။
အသံုး။ ။ I don't care what they do! Live and let live.
If we could all learn to live and let live a little more, the world would be a much happier place.

No comments:

Post a Comment

Idioms to stick in your gulle/throat/crawt= လက်ခံရန် သို့မဟုတ် သဘောတူရန် ခက်ခဲသော/မဖြစ်နိူင်သော အသုံး။   ။ The way that Bob was fired has...